Dag 3: naar Cat Ba Island

7 november 2016 - Cat Ba Island, Vietnam

Vandaag met een taxi, drie bussen en een boot naar Cat Ba Island in Halong Bay (De streek van de banner hierboven). Het dreigde even mis te gaan doordat we door toedoen van het hotel de eerste bus misten. Drie en een half uur uur wachten en de reis nog eens betalen. Een mazzeltje: waar we via het hotel 17 euro voor de gemiste reis kwijt waren kost het nu nog 8 euro pp.

Het weer krijgt de komende week een dip met woensdag regen en donderdag nog 17 graden. Daarom besloten minstens tot en met het weekend op dit eiland te blijven zodat we hier toch de dingen kunnen doen die we van plan waren.

Het is hier in ieder geval prachtig en lekker rustig zeker ten opzichte van de hectiek van Hanoi (die je overigens wel beleefd moet hebben).

1. Bert Spooren:
    7 november 2016
    Zojuist jullie foto's bekeken. Ziet er allemaal goed uit en jullie lijken het enorm naar jullie zin te hebben. Ga vooral zo door. Geniet er van. Groet, Bert